ההצעות הטובות ברשת
נמצאות פה באתר
במיוחד בשבילך!
באמצעות WEB-AFF אתם בוחרים את תוכנית הפרסום המתאימה לכם, באילו ערוצי תוכן אתם מעוניינים לפרסם ובאילו אתרים אתם רוצים או לא רוצים לפרסם את העסק שלכם. המערכת משלבת את תוכנית הפרסום בהתאמה ובהטמעה אוטומטית מלאה.
השליטה ושינויים בממערכת WEB-AFF הם פשוטים ומבוצעים על ידי התוכנה באופן מידי עם קבלת נתונים מתאימים ממכם!
כל שעליכם להבצע זו הרשמה באתר>>> קבלת מייל אישור >>> הגדרת תוכנית פרסום מותאמת אישית לעסק שלכם >>> ואתם מוכנים להרוויח!!!
הגדרתם תוכנית פרסום ואתם רוצים שותפים?
לשותפים יש שתי דרכים בהם הם יכולים להצטרף למערכת.
* כל השותפים הקיימים במערכת WEB-AFF יכולים לצפות בתוכנית הפרסום שהתאמתם, ולפרסם קישורים לעסק שלכם.
* באפשרותכם להעתיק קישור ולכלול אותו באתר שלכם ובכך למשוך שותפים פוטנציאליים ישירות למערכת WEB-AFF ולהצטרפות מיידית למסע הפרסום שלכם.
אתם מעוניינים להיות מוצגים רק באתרי תוכן , או ברשימות תפוצה? אתם יכולים אף לבחור אם לאשר הצטרפות פרטנית של שותפים לתוכנית פרסום שלכם.
איך אני עוקב אחרי מסע פרסום?
WEB-AFF מאפשרת הן לשותפים והן למפרסמים לצפות, לסקור, לחדש ולשנות נתוני תוכניות פרסום קיימות. אנחנו ב WEB-AFF מאמינים בשקיפות ואמינות מלאה ולכן כל פרטי המידע חשופים לחלוטין בפני המפרסם.
המפרסם יכול לצפות בשותפים המפרסמים את אתר הקצה שלו, המדיה בה משתמשים השותפים לתוכנית הפרסום ואף המקומות בהם מוצגים קישורים לאתר הקצה.
WEB-AFF מאפשרת למפרסם לצפות בשינויים במסעות פרסום, בגולשים ובביצוע עסקאות On Time!!! העסקה בוצעה ויש להעביר עמלות לשותף, אתם יכולים לראות סטטאטיסטיקה מדוייקת באופן מיידי.
מהם התוכניות?
באמצעות WEB-AFF אתם בוחרים את התוכנית העסקית המתאימה לכם. אתם רוצים למשוך לקוחות לביצוע רישום או לביצוע רכישה, אתם תגדירו זאת בתוכנית הפרסום שלכם ובכך תשלמו בדיוק בעבור מה שאתם רוצים שהשותפים יעשו בשבילכם!
במערכת WEB-AFF יש תוכנית לפי צפיות, כניסות, רישום, או ביצוע רכישות ועוד….
* תשלום לפי חשיפה – המפרסם משלם עמלה לשותף בעבור מספר חשיפות שנקבע מראש. גובה העמלה משתנה לפי סוג השותף, כמות החשיפות והמיקום של החשיפות במדיה של השותף. סוג זה הוא הכי פחות מומלץ ללקוחותינו מכיוון שאינו בעל יתרון ביחס לשאר תוכניות הפרסום.
* תשלום עבור הקלקה – המפרסם משלם עמלה לשותף בעבור מספר הגולשים שהופנו לאתר הקצה דרך קישור או מודעה של השותף.
* תשלום עבור הפנייה – המפרסם משלם עמלה לשותף בעבור מספר הגולשים שביצעו שליחת טופס הרשמה מקוון תקין ומלא בלבד.
* תשלום עבור מכירה – המפרסם משלם עמלה לשותף עבור ביצוע רכישות גולשים בלבד. כמובן, רק בעבור רכישות של גולשים שהגיעו דרך אתר השותף. למשל, ניתן להגדיר את גובה העמלה כאחוז מביצוע הרכישה. סוג זה של תשלום הוא המומלץ ביותר מכיוון שמביא את התוצאות הטובות ביותר לתוכנית הפרסום שלכם.
כל שעליכם לעשות זה לבחור מה מתאים בשביל העסק שלכם!
כמה?
העמלות הן ייחודיות עבור כל עסק ולכל תוכנית פרסום. גובה העמלות מחושב בשיכלול של מספר גורמים בתיאום עם WEB-AFF .
הגורמים יכולים להיות תלויים באיכות אתרי הפרסום הרצויים, איכות המודעות ומיקומן, גודל תנועת הגולשים אותם האתר יוכל לספק ועוד…
באופן טבעי, נוצר מצב שבו עבור אתרים איכותיים יותר שיגדילו את הרווחים באופן הניכר ביותר תשלמו עמלות גבוהות יותר מאשר למפרסם שיביא מספר רכישות מצומצם יותר.
איך מזהים גולש מופנה?
בכל הפנייה של גולש מהמדיה של השותף לאתר שלכם נשתלת Cookie בדפדפן הגולש. ה Cookie מאגדת את מועד ההפניה, פרטי האתר הפנה – המידע החשוב עבורך, זמן גלישה וביצוע פעולות באתר הקצה.
אם הגולש ביצע הרשמה, רכישה או הזמנה עליכם להעביר עמלה באופן מיידי בעבור ביצוע העסקה.
במקרה בו הגולש לא ביצע פעולה מתאימה, אך רק לאחר יום חזר לאתר הקצה וביצע פעולה,
ה Cookie תאפשר למערכת WEB-AFF לזהות אותו כגולש אותו שהשותף הפנה, ובכך להעביר אליו עמלות.
בידיכם הסמכות הבלעדית לקביעת אורך חיי ה Cookie , ובכך להשפיע על משך הזמן שגולש מופנה נחשב ככזה.
כפי שכבר ציינו, תוכנית הפרסום היא אך ורק לפי המתאים והאופטימלי לעסק שלכם!